راهنمای نحوه شرکت در جلسات مجازی کنفرانس
1399/06/27

راهنمای نحوه شرکت در جلسات مجازی کنفرانس

به منظور استفاده از سامانه مجازی برگزاری کنفرانس و شرکت در جلسات مجازی کنفرانس (افتتاحیه و اختتامیه و پانل‌های ارائه سخنرانی و پوستر)، می‌بایست آخرین نسخه نرم افزار Adobe Connect را از لینک زیر دانلود کنید.

 

دانلود نسخه اندروید نرم افزار برای تلفن همراه

 

دانلود نسخه ویندوز نرم افزار برای کامپیوتر و لپ تاپ

 

پس از نصب نرم افزار Adobe Connect، از بخش «جدول زمان بندی کنفرانس»، در زمان مقرر لینک پنل مورد نظرتان را کپی و مستقیما در نرم افزار Adobe Connect وارد نمایید.

 

همچنین شما با کلیک بر روی لینک هر یک از جلسات به صفحه ورود نرم افزار هدایت شوید (توجه داشته باشید در این حالت می بایست گزینه Open in application را انتخاب نمایید).

 

در صفحه باز شده گزینه مهمان (Guest) را انتخاب و نام خود را به لاتین در بخش Name وارد کنید و سپس بر روی Enter Room کلیک کنید.

 

توجه کنید کیفیت صدا و تصویر جلسه مجازی به سرعت اینترنت شما بستگی دارد.